سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میوه دانش، با کردار نیک چیده می شود نه باگفتار نیک . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

?امیر ماندگار فرد? روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایرنا به لندن افزود: ما در روزهای پایانی بازی های پارالمپیک 2008 در پکن، نخستین جلسه ستاد بازی های لندن را برگزار کردیم و طی چهار سال گذشته با برنامه ریزی دراز مدت به پیش رفتیم.

وی افزود: حمایت مسوولان از دولت گرفته تا کمیته ملی المپیک و دیگر مقامات از یک سو و تلاش بی وقفه مدیران کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین از سوی دیگر دست به دست هم داد تا در لندن شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران در رشته های مختلف باشیم.

ماندگار فرد که جانباز 70 درصد است گفت: اردوهای خوبی طبق برنامه برگزار شد و مسوولان ذیربط به طور جدی تمرینات تیم ها را مدیریت کردند و به همین دلیل نظارت کاملی بر اردوها حاکم بود.

وی افزود: در مجموع تمامی تیم ها به خوبی خدمت رسانی شد که خوشبختانه همه این برنامه ریزی ها در بازی های پارالمپیک لندن جواب داد و ما توانستیم به اهدافی که داشتیم نزدیک شویم.

سرپرست دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک ایران افزود: وفاق میان کادر فنی و ورزشکاران نیز از دیگر فاکتورهایی بود که پیش از شروع این بازی ها در اردوها حاکم بود و در لندن نیز از قوه به فعل درآمد، البته اختلاف نظر، امری بدیهی است، اما در مجموع این هم دلی و انسجام در موفقیت های کاروان ورزشی ایران در بازی های پارالمپیک 2012 نمود داشت.

وی اضافه کرد: از نظر تغذیه و بحث روانشناسی نیز نسبت به گذشته جدی تر ورود کرده ایم تا ورزشکاران از هر نظر مسلح به علم روز شوند و با شرایط ایده آل قدم به این بازی ها بگذارند.

این جانباز 70 درصد ضمن قدردانی از حمایت دولتمردان و همچنین رسانه ها گفت: این حمایت ها قابل ستایش است و پشتیبانی این عزیزان در موفقیت های ماندگار کاروان ورزشی ایران در بازی های پارالمپیک 2012 لندن تاثیر گذار بود.

وی در پایان گفت: امید است این موفقیت ها موجب شود تا مسوولان بیش از پیش به ورزش جانبازان و معلولین توجه ویژه داشته باشند.


91/6/17::: 10:26 ع